Lodní lístek na plavbu parníkem Labe na Königstein r.2024 - 1 osoba
Popis
Hurá na palubu! Vyplujte s námi na jednu z největších horských pevností v Evropě, která leží uprostřed Labských pískovců na stolové hoře Königstein.
Jedinečný zážitek z cesty historickým parníkem na největší hradní pevnost Evropy s připomínkou dávné české historie. Hrad založil v 11. století český kníže Václav I.. Samotná pevnost měří po obvodu 3,5 km a mimo možnosti prohlídek historických objektů (Bedřichův hrad, Magdalénin hrad, Dělostřelecká bouda aj.) nabízí úžasné výhledy na přírodní scenérie řeky, skal a siluetou Drážďan na jedné straně a českými horami jako jsou Sněžník nebo Růžovský vrch na druhé straně.
Na palubě lodi je podáván dvouchodový oběd a plavba je doprovázena komentářem průvodce. Po přistání následuje společná nebo individuální prohlídka pevnosti Königstein.
Návrat do ČR je zajištěn moderním autobusem do Děčína k lodnímu přístavišti, kde je možné vystoupit a nebo pokračovat až do Ústí nad Labem k hlavnímu nádraží.
PROGRAM PLAVBY DO KÖNIGSTEINU
- 09:00 hod. - loď odplouvá z přístaviště Ústí nad Labem centrum
- 09:50 hod. - zastávka Děčín (možnost nástupu cestujících), polévka na lodi během plavby
- 11:30 hod. - oběd na palubě parníku
- 13:30 hod. - přistání lodi v Königsteinu, prohlídka pevnosti
- 18:00 hod. - odjezd autobusem z Königsteinu zpět do ČR
- 18:45 hod. - příjezd autobusem do Děčína, Smetanovo nábřeží
- 19:15 hod. - příjezd autobusem do Ústí nad Labem centrum (k Hlavnímu nádraží)
TERMÍN PLAVEB V ROCE 2024: ZDE
CENA LODNÍHO LÍSTKU ZAHRNUJE
- plavbu pro 1 osobu do Königsteinu, dvouchodový oběd (polévka a hlavní jídlo), služby průvodce po celý den, autobusovou dopravu z Königsteinu do ČR.
Do pevnosti lze vyjít pěšky (cca 40 minut) nebo využít transferového vláčku (jednosměrně 7,- € , tam i zpět 9,- € ).
Nastupování na loď v Děčíně je možné cca 30 minut před vyplutím lodi v závislosti na pokynech posádky lodi. Délka plavby lodi a dodržení jízdního řádu plavby je závislé na plavebních podmínkách daného dne tj. míře lodního provozu a počasí. Počet cestujících během plavby je omezen tak, aby v případě méně příznivého počasí měl každý cestující zajištěno kryté místo v prostorách restaurace.